متن و ترجمه آهنگ two voises one song
تاريخ : دو شنبه 29 خرداد 1396 | 17:25 | نويسنده : سارا

Barbie & The Diamond Castle Digital Copy

اینم خیلی آهنگ قشنگیه .من وقتی گوش میدم موقعی که تموم میشه میگم اهههههههههه چرا اینقدر زود تموم شد؟؟؟

حالا میخواید بدونید توی این شعر چی میگه؟

Barbie:
It's so rare to find a friend like you

خیلی کمیابه که دوستانی مثه تو پیدا کنی
Teresa:
Somehow when you're around the sky is always blue

به هر زمانی که تو اطراف آسمانی همیشه آبی هستی
Barbie:
The way we talk

راهی که ماحرف میزنیم

The things you say

چیزایی که تو میگی
Teresa:

The way you make it all okay

راهی که تو با همه اش خوبی
Barbie:
And how you know

و تو چطور میدونی؟

All of my jokes

تمام جک هامو
But you laugh anyway

اما در هر صورت میخندی

Together:
If I could wish for one thing

اگه من میتونستم آرزویی بکنم

I take the smile that you bring

من لبخندی میزدم که تو

Wherever you go in this world I'll come along

هر جایی که تو میری تو این دنیا من باهات میام

Together we dream the same dream

باهمدیگهرویاهامون شریکمیشن

Forever I'm here for you, you're here for me

برای همیشه من اینجا برای تو هستم ،تو برای من اینجایی

Oh ooh oh

اوه اووه اوه
Two voices, one song
دو صدا،یک آهنگ


Now every day is something new

حالا همه چیز روزیه چیزجدیده

And any path we take I'm looking forward too

و هر راهی که ما میگریم ،من به جلو نگاه میکنم(امیدواری و فداکاری)

The way we try and never quit

راهی که ماامتجانش کردیم و هیچوقت ازش حارج نشدیم

The way that all the pieces fit

راهیکههمه اون تکیه ها بهم دیگهمیخورن و اندازه میشن

The way we know the parts by heart

راهی که ما میدونیم ،بخشی از قلبه
And sing out loud
و میخونیم پر سرو صدا


If I could wish for one thing

اگه میتونستم یه آرزو بکنم
I take the smile that you bring

یه لبخند میزدم که تو

Wherever you go in this world I'll come along

هر جایی که بری منم باهات میام
Together we dream the same dream

باهمدیگه رویاهامون شریک میشن
Forever I'm here for you, you're here for me

برای همیشه من برای تواینجام و توبرای من اینجایی
Oh ooh oh two voices one song
اوه اوه اوه دو صدا ،یک آهنگ


And anywhere you are you know I'll be around

و هر جایی که تو هستی بدو من هم همون اطرافم


And when you call my name I'll listen for the sound

وقتیکه تو صداممیکنی من به صدات گوش میدم

If I could wish for one thing

اگه میتونستم یه ارزو بکنم
I take the smile that you bring

یه لبخند میزدم که تو
Wherever you go in this world I'll come along

هر جایی که بری منم باهات میام

Together we dream the same dream

باهمدیگه رویاهامون شریک میشن
Forever I'm here for you, you're here for me

برای همشه من برای تو اینجام و تو برای من اینجایی
Oh ooh oh two voices one song
اوه اوه اوه دو صدا ،یک آهنگ

کپی ممنوع-ترجمه شده توسط خودم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: